13 Mart 2015 Cuma

Ben geldim

Rengarenk dünyama yeni bir renk kattım bugün ve bir dostumun tavsiyesine uyarak blog dünyasına katıldım.Meşgul,yorgun,uykusuz bir anne olarak yine de boş duramayanlar kulübü üyesiyim :).Yıllardır el emeği ne varsa el atmaya pek bir meraklıyımdır.Bu konuda ilk önce sevgili babaanneme minnettarım ki çok küçük yaşlarda bile her şeye el atmama sebep oldu (Nurlar içinde yatsın) .Sonrasında benim becerikli minnoş annem tabi ki :) Sağ olsun kendisi pek bir üretkendir.Körle yatan şaşı kalkar misali el işlerini bana bulaştırdı :) Ve şimdiler de ise eşimin annesi sevgili Nuray annem...Bende ki ışığı görünce bildiği her işi bana miras bırakmaya çalışan onu da yaparsın pınar,sen bunu da çok güzel yaparsın pınar,bence bu tam senin işin pınar gibi bir takım gazlar içerisindeyim :) Tabi ölçüm sevgili oğlum Efem'in bana izin verdiği kadarı. Kendisi pek bir şirin bir o kadar yaramaz ve ilgi delisi bir çocuktur.Bu yazıyı tamamlayabilmek için bile bilmem kaç kez kalktım başından sayamadım :).Giriş yazımı çok fazla uzatmadan sonlandırma zamanı.

  Sevgiyle kalın.her zaman tüketen değil bir parça üreten olalım. Bide böyle bir güzelliğe bakıp şükredecek sebepleriniz olsun inşallah <3

2 yorum:

  1. Ayşe Çınar16 Mart 2015 08:31

    Ne zaman bi kuzenin üstünde örgüden elbise gorsek hah bunu Mükü yapmış dedik. Hepimizde hatta benim kızım da bile bir kıyafeti vardır. Sevgili Teyzem in güzel kızı seni çok tebrik ediyorum seninle gurur duyuyorum sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ablacım canımsın çok duygulandım.Annemin güzel ellerinden birşeyler öğrenebilmiş olmak bana gurur veriyor.Çok çok teşekkür ediyorum iyi ki varsın sevgiler öpücükler benden :* :*

      Sil