26 Mart 2015 Perşembe

Biri beni durdursun :)

Evet başlıkta da söylediğim gibi biri beni dur-dur-sun... Yani şöyleki beynimde yanıp duran ampuller yüzünden bir dakika oturamıyorum sevgili dostlar :) Aklıma eseni yapmak zorunda hissetmem yüzünden duramaz oldum :) Şaka bir yana aslında bu yıllardır böyleydi içime işleyen  birşeylerle uğraşma isteği bünyemde hep hızla ilerledi benim.Gece gündüz farketmeden aklıma gelen şeyi ortaya dökmeye uğraşmışlığım,ah bu benim yorgunluğum,deliliğim.. :)
Geçen gece aklıma bir oyun karakteri düştü,Hani şu besleyip düyüttüğümüz sevgili POU .Yani bizim çocukluğumuzun sanal bebeği.Lafı gelmişken çok severdim sanal bebekleri bir kaç tane alıp eskitmişliğim vardır :).Sonra dedim ki pınar bunu oyuncağa dönüştür hadi.Saat olmuş gece 10 efe bey uyuyacak,dışarıdan gezmeden gelmişsin yat uyu pınar ! Ama yok nerde o zehir beyne işledi bir kere.Kalkılır,makine açılır,kumaşlar,keçeler,iğneler,iplikler ortaya dökülür...Yaptım!!! Oldu mu ?bence çok sevimli oldu  besleyip büyütesim var bu sevimli adamı :)
   Ve bir de çanta yaptım sevimli bir baykuştan tabi süslemeden püslemeden hiççç olmazdı fırfırlı bir elbisesi var kuşumuzun sevdiğim ne kadar renk varsa da üzerinde eee ne dedik burası pınarın renkleri o kadarcık olsun dimi ama ;) Bence bütün çocuklar renkli,sevimli,ve fabrikasyondan uzak kişisel şeyleri hakediyo benim gibi düşünen varsa sizin için de üretebilirim galiba iletişime beklerim :)






Sevgiyle kalın,mutlu,rengarenk günleriniz olsun :*





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder