14 Mart 2015 Cumartesi

Bugün günlerden keçe :)

Merhabalar,güne her zamanki gibi yorgun başlayıp enerjiyi oğlumdan alıp devam etmek listenin değişmezi.Bugün keçeler'imle devam etmek geldi içimden.Örgüden,rengarenk iplerden sonra hayatıma giren keçeler de vazgeçilmezim oldular yaklaşık iki yıldır.O kadar büyük bir zevkle uğraşıyorum ki tüm keçeler benim olsun istiyorum her rengi,her çeşidi tıpkı iplerim gibi :)
keçeyle bir çok şey denedim bugüne kadar hamileliğim esnasında oğluma doğum süsleri yaptım mesela ve günleri geçirebilmek adına çok iyi bir seçim oldu.
                                                                                                    bahsetmişken süslerin resmini eklemeden geçmek istemedim :) Sonrasında da oğluma bir çok çalışmam oldu tabi (bu çalışmalarıda ayrı bir yazımda paylaşmak umuduyla) Fakat bu sıralar oğlumun doğum günü çalışmalarındayım.Keçeden bir şeyler yapmasam kendimi eksik hissedeceğimden eminim.Bu sebeple konseptime uygun bir çalışma yapmaya başladım.Oğluşun doğum gününde dağıtılmak üzere magnetli çerçeve yapmaya karar verdim.Fakat şekilli bir çerçeve yapmak için araştırmalarım sonucunda makineyle kestiklerini öğrendim (ki bu makineler epey pahalı).Makine tabi işin profesyonel kısmı.Ama düşündüm ki pekala keserekte birşeyler çıkartabilirim tembelliğe gerek yok :) İş yine başa düştü anlıyacağınız.Önce bir kalıp çıkardım ve işe koyuldum.Oğluma yapılan herşey haktır,en güzel olmalıdır,üstünde çalışılmalıdır.Anneler bence hep böyle düşünür.
            
İşte böyle birşeyler.Çalışmalara devam durmak yok.Efetoşun resmi içlerine çok yakışacak :)


          Sevgiyle kalın.Renkli günler...
                                      

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder