16 Mart 2015 Pazartesi

Yeni deneyimler,Yeni heyecanlar

Merhabalar,güne yine puslu yağmurlu uyandık ama olsun diyoruz içimizi ısıtan çaymız var.Çay demişken galiba çaysız kendini mutsuz hissedenlerdenim.Geçtiğimiz haftalarda bir diş ameliyatı geçirdim ve yaklaşık 3 gün yemek yiyemedim tabi sıcak soğuk birşey içememekte cabası,su bile pipetle ! Ama bana tek koyan çay oldu dostlarım ah ahh ! :) Şimdi düşündükçe bir bardak daha içesim geliyor.Allah herkese sağlık sıhhat versin en önemli şey bu hayatta.





Çay hayattır,sıcaklıktır,muhabbettir,ailedir,samimiyettir.

 Hafta sonu evde hiç duramayan biz,bu hafta güzel işler peşindeydik.Eşimle denemeler,yeni,fikirler üretimler falanlar filanlar bizi evde tutabildi :) Galiba kafamı sürekli meşgul eden üretim fikirlerimi eşime de aşıladım.Birbirimizle fikir alışverişi yaparak ortaya birşeyler çıkarmak inanılmaz zevkli.Ne mi yaptık ? Şişelere renk getirdik,ışık getirdik :) Sonra da bu işi ufaktan ticarete dökmeye karar verdik.Yaptıklarınızın değer görmesi insana huzur veriyor.Başarmak sonucunu görebilmek mutluluğun anahtarı gibi bir şey inanın.Allah utandırmasın,her daim hepimize bereketli huzurlu günler nasip etsin.Niyetimiz güzelse elimize geçecek olan da güzeldir.Mutlu kalın :*





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder