23 Mart 2015 Pazartesi

Mutlu,mutlu,musmutlu

Merhabalar,bugün yine bir sürü cici bici işler yaptım.Bu saat oldu ve ben hala enerjimi yerinde tutmaya çabalıyorum.Sevgili oğlum,hobilerim,yemek,ev işi çalış pınar çalışşş :) Ama inanılmaz mutluyum renklerimi çok güzel işlerle birleştirdim.Kafamda sürekli yanan ampullerle dolaşıyorum ve bir kaç işi bir arada yapıyorum heyecanla :) Sonuçlara bakıp bir 'ohh be' çekmek gibisi de yok tabi .Ve sevgili eşimden onay almak işin bitiş aşaması :)
Bugün daha önce yaptığım çiçeklerim sonunda yerini buldu.Ben çok büyük bir zevkle dizayn ettim umarım sizler de beğenirsiniz.





                                                            Sevgiyle kalın,mutlu,huzurlu akşamlar :*
            
                                            

                                                     İletişim : https://instagram.com/pnr_ozen/

                                              

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder